Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne tento západný systém pripomína hru Aurela Stodolu Jožko Púčik a jeho kariéra. Jej podstatou je myšlienka, že pracujúci a bezúhonný občan nemá pre rôzne "humanistické" spolky (v hre sa  ten spolok volal Humanitas) žiadny význam. Všetky spolky na neho kašlú. Akonáhle však začne mať problém zo zákonom či prispôsobovaním sa spoločnosti, zrazu sa nájde množstvo dobrodincov, ktorí za neho urobia či zaplatia to či ono.

0 0
možnosti

Ranní terapeutická skupina: "Ahoj, já jsem Ibrahim a jsem terorista. Dříve jsem vyhazoval lidi do povětří, ale co jsem nastoupil do naší skupiny se má situace lepší. Teď už občas jen někoho popravím". Všichni mu zatleskají. Terapeut ho podpoří: "Je fajn, že jsi tu, klidně o násilí mluv, chápu tvé potřeby" O slovo se hlásí Ali: "Chtěl bych nahlásit včerejší relaps, vypil jsem láhev tvrdého a pobodal dva nevěřící". Abdul ho obejme a ptá se: " A jak se cítíš ???..."

Teda, jestli o tom dánští psychiatři jen uvažují, tak bych jim na hranici dělal pořádné kontroly. Mám podezření, že vozí z Holandska nějaké hodně silné hulení.:-/

1 0
možnosti

M26i89l67a51n 34R70a67d86e34k

21. 10. 2014 2:20

:-) smutne, ale je to tak

0 0
možnosti

Ofuiciálně jste mi potvrdil že psychiatrie je prostitutka mezi lékařskými vědami jejiž hlavním cílem není řešit  takzvané duševní nemoci , ale zglajchšaltrovat člověka

1 0
možnosti

J93a13r76a 94R53a40n90k

18. 10. 2014 4:27

Myslela jsem, ze si delate legraci....

Muslims and Westerners: The Psychological Differences 

http://www.newenglishreview.org/.../Muslims_and_Westerners%3A__The_Psy

... therapy, which he had conducted with criminal Muslims in Denmark, I knew ..... and perhaps even sending Muslims who proved themselves unable to adjust to

0 0
možnosti

M52i56l68a87n 32R90a43d32e31k

18. 10. 2014 4:35

ja si take myslel ze je to sranda. A te srandy bude jeste vetsi kopec, jen mejte trpelivost

3 0
možnosti
  • Počet článků 722
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
Expat od roku 1968 Bývalý překladatel, anglicky - španělsky.

Seznam rubrik