Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to tak, svět se podobá něčemu, co by se dalo nazvat kravský dostih !

1 0
možnosti
Foto

Ta situace v Sýrii to je fakt neskutečný klubko hadů. Zlatý 80. léta, kdy byly síly Zla a Dobra přehledně odděleny...

7 0
možnosti
Foto

Nejen Syrie. Celý svět se obrací v kraví ... víme co. V 70. letech jsme tu měli Baadera a Meinhof a pár šílenců z Brigade Rosse nebo PLO, ale jinak byl svět celkem obyvatelný. Ted to nestojí za nic.

3 0
možnosti

..... tak holou budku mám vod pětatřiceti, haksny do "ó", když sa vyleju tak chodím po čtyrech a zpravidla nesrozumitelně artikuluju,- ..... by v tem byl čert aby mi ti Tomíci nepřisoudili azyl když vypadám jak dvouletej fagan z divokýho VýchoduV!

3 0
možnosti

L77i68b67o23r 75V95a23n13ě30k

21. 10. 2016 1:00

To je dobrý nápad.

Já na sobě cítím počínající dětinštění tož by mne mohli vzít taky....

Vzpomínám si, jak už někdy v roce 1993 mne kádrovala immigrant officer v Heathrow až mne tak nasejřila, že jsem ji vysvětlil, že do země, kde krachuje libra, nezaměstnaných miliony, zatímco u nás mi roste firma o stovky procent ročně -by mohl emigrovat jen blbec.

On byl další důvod, že mne tam jet donutili obchodní partneři z Izraele a nenechali si vysvětlit, že je to naprd. A taky bylo.

2 0
možnosti
Foto

Prosím vás, kde zahání Putin ISIS do kouta?

2 3
možnosti
  • Počet článků 722
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1605x
Expat od roku 1968 Bývalý překladatel, anglicky - španělsky.

Seznam rubrik